AUTORIJSCHOOL RUUD KATER

 

Introductie

Autorijschool Ruud Kater is al 20 jaar actief in Delft en omstreken.  

In deze periode is de rijschool uitgegroeid tot een succesvolle onderneming met duizenden tevreden klanten.

Onze methode is geëvolueerd tot een gestructureerd en compleet lesprogramma waar alle facetten van het autorijden aan bod komen. Waarin je veel situaties meemaakt die je helpen je voor te bereiden op je leven als zelfstandig automobilist.

Vanaf het begin maken we gebruik van huiswerk, dat zelf is ontwikkeld. De vragen in dat huiswerk gaan over de praktijk van het autorijden en geven ons inzicht in jouw denkpatroon. Ook kunnen wij hiermee zien of je de aanwijzingen die wij tijdens de rijles geven goed begrepen hebt en jij blijft die informatie tot je beschikking hebben ter voorbereiding op het praktijk-examen. Dit concept heeft succes gebracht in het met goed gevolg afronden van de opleidingen door de jaren heen.

Het slagingspercentage is sindsdien altijd bovengemiddeld.


Sinds 2013 heeft zich een instructeur bij mij gevoegd, waardoor wij een groter gebied kunnen bedienen en zelfs RIS-opleidingen kunnen gaan verzorgen. Verder kan je ook bij ons terecht voor opfriscursussen, senioren-rijtesten, faalangstexamens en omwisselexamens voor mensen met een buitenlands rijbewijs.

        

Ruud

Ik ben Ruud Kater en eigenaar van de gelijknamige autorijschool sinds 1995. Tevens ben ik voor iedereen het aanspreekpunt van de rijschool.

In meer dan twintig jaar heb ik ruime ervaring opgedaan met leerlingen van alle leeftijdscategoriën en uit vrijwel alle delen van de wereld.                                         

Mijn rijschool is ENGLISH SPOKEN!

Tevens heb ik gewerkt aan een goede verstandhouding tot mijn cliënten en ook tot de collega's bij het CBR, wat onze leerlingen ten goede komt.

Mijn lesauto is een handgeschakelde Mercedes B-Klasse op benzine. Dit is een middelgrote auto met veel ruimte en comfort. Hij heeft veel luxe en zit vol met systemen die het autorijden veilig maken en vergemakkelijken.

Alle technische vaardigheden zijn probleemloos te leren en de auto is sportief met toch een gemoedelijk karakter. Je krijgt als leerling snel het gevoel dat je hem onder controle hebt, ondanks zijn relatief flinke formaat.

De Mercedes is rookvrij.
                   
Je kan mij telefonisch bereiken op 06-55810719.


In de eerste week van februari wordt de B-Klasse vervangen door een splinternieuwe Fiat 500X! De foto en beschrijving van deze auto volgen spoedig.


 

Jules

                                                                                Sinds juli 2014 heeft Jules Abdoelgafoer zich bij de rijschool aangesloten en is een echte aanwinst met zijn ervaring van tientallen jaren en zijn bevoegdheid als RIS-instructeur.. Jules heeft een rustig en vriendelijk karakter en brengt de leerstof met een dosis humor.

Zijn auto is een Mercedes C-Klasse met een dieselmotor, en deze auto heeft veel luxe en comfort. Hij biedt ook veel veiligheid en de bijzondere verrichtingen zijn probleemloos aan te leren en uit te voeren.

Ook is de C-Klasse handgeschakeld en rookvrij.


Jules is telefonisch te bereiken op 06-51171004.


 

 

 

 

 



 

                           

                                  

 

 

 










 

 

 

 

 

 

Contactgegevens:

Zusterlaan 80                2611 MP Delft     06-55810719 info@ruudkater.nl

Doe een gratis proefles

en

overtuig jezelf

Contactformulier

 Laatste Nieuws

Bron:

verkeerspro.nl

rijschoolvandaag.nl


Terug naar overzicht

30-11-2015

Geluid bij het theorie-examen per 16 december 2015

Het theorie-examen is voor veel mensen lastig, vooral voor toekomstige automobilisten met dyslexie. Het CBR start daarom per 16 december 2015 met een landelijke proef waarbij het theorie-examen wordt voorgelezen.

Meer dan twee miljoen mensen in Nederland zijn dyslectisch of laaggeletterd. Voor deze groep mensen is het theorie-examen lastiger geworden na de invoering van het individueel examen. ,,Er kan nog wel een individueel examen waarbij de vragen kunnen worden voorgelezen door een medewerker ingekocht worden, maar dan betaal je bijna drie keer zoveel als voor een gewoon examen”, zegt belangenvereniging Impuls en Woortblind. ,,Kandidaten met dyslexie moeten dus opeens extra kosten maken, terwijl dit voorheen niet zo was.”

De pilot

Het CBR start daarom op 16 december a.s. een pilot met geluid bij het theorie-examen waarbij een computerstem de examenvragen voorleest. Tijdens de pilot is geluid beschikbaar voor de categorieën auto, motor en bromfiets bij het theorie-examen met extra tijd (verlengd examen) en bij het individueel begeleid examen. Ook een aantal CCV examens worden in de pilot meegenomen. De pilot duurt een half jaar. Kandidaten kunnen op alle CBR locaties meedoen aan de pilot.

Geen extra kosten

Kandidaten die willen deelnemen aan de pilot kunnen zelf een examen met extra tijd reserveren via Mijn CBR. ,,Uiteraard kan het ook via hun rijschool”, zegt Nathalie Dingeldein van het CBR. Voor het individueel begeleid examen heeft een kandidaat een medische verklaring nodig om rechtstreeks te reserveren. Kandidaten met een dyslexieverklaring kunnen tijdens de pilot op verzoek teruggave van het examengeld krijgen van de toeslag (10,15 euro) voor het examen extra tijd (verlengd examen). Dit geldt voor alle categorieën.
Onderzoek

Een extern onderzoeksbureau onderzoekt in deze pilotfase hoe kandidaten geluid bij het examen waarderen en hoe zij presteren, laat het CBR via de website weten. Daarbij ligt de focus vooral op kandidaten met leesproblemen, zoals laaggeletterdheid en dyslexie. Uiteraard wordt ook het gebruiksgemak onderzocht, de werking en andere effecten op het examen. Kandidaten krijgen van het CBR “oortjes” en kunnen na een korte instructie via het scherm het geluid bedienen.



Terug naar overzicht