AUTORIJSCHOOL RUUD KATER

 

Tarieven

Tarieven zijn te voldoen in contanten of via de bankapp op je smartphone of PC. 

€     35,00:   Een losse rijles van 50 minuten                                                            

€   165,00:   5 losse lessen                                                                              

€   315,00:   10 losse lessen                                                                            

€   950,00:   All-in gevorderden-pakket 20 lessen + TTT + praktijkexamen        

€ 1600,00:   All-in beginners-pakket 40 lessen + TTT + praktijkexamen             

€   195,00:  Een los eerste praktijkexamen                                                              

  inclusief*:

  • administratiekosten
  • bemiddelingskosten
  • autohuur tijdens het examen
  • examentarief CBR
  • eigen verklaring


€   115,00:  Een losse TussenTijdse Toets                                                     

€   165,00:  Een los herexamen                                                                     

  inclusief*:

  • administratiekosten
  • bemiddelingskosten
  • autohuur tijdens het examen
  • examentarief CBR

     20,00:  Theorieboeken/CD-ROM'S (per stuk): 

€     45,00:  iTheorie

Dit is een online theoriecursus met een virtueel theorieboek, uitgebreide examen-trainingen en animaties van diverse verkeerssituaties en de bijzondere verrichtingen!

Met een All-in lespakket koop je een vast aantal lessen, zodat je zicht houdt op het aantal lesuren en het is voordeliger in de kosten dan met losse lessen en examens. Bedenk hierbij wel dat het per persoon verschilt hoeveel lessen hij of zij nodig heeft om te kunnen slagen.  Een pakket is dus niet op elke kandidaat toepasbaar en het risico is, dat je met een pakket misschien net onvoldoende tijd inkoopt om je optimaal voor te kunnen bereiden op het examen. Met eventueel wat extra losse lessen kunnen wij het pakket uiteraard aanvullen indien nodig, om zeker te stellen dat die voorbereiding wél voldoende is. Op deze wijze kunnen wij je de opleiding geheel op maat aanbieden. Je krijgt het aantal lessen dat jij nodig hebt om te kunnen slagen! 

In de praktijk is gebleken dat er 40 lesuren nodig zijn voor een complete opleiding, wanneer je beginner bent. Als je één keer per week lest, dan ontwikkel je gestaag maar niet erg snel. Als je meerdere lessen per week neemt, dan bouw je sneller routine op met alle technische handelingen en het scheelt enorm in de totale duur van de opleiding. Vooral dubbele lesuren achter elkaar kunnen het leerproces significant versnellen. Wij raden je aan daar in je planning rekening mee te houden.

Voor kandidaten die al gevorderd zijn, doordat zij al een buitenlands rijbewijs hebben of van rijschool veranderen, bieden wij de 5- en 10 lespakketten met losse TussenTijdse Toets en een (her-) examen. Ook is er een All-in gevorderden-pakket met 20 lessen + TTT + praktijkexamen!

Tenslotte: begin tijdig met het leren van de theorie, zodat je ruim vóór de TussenTijdse Toets je certificaat al hebt behaald. In Fase 2 van de opleiding komt de theorie al aan bod! De theorie leer je in principe door zelfstudie. Tijdens de praktijklessen leggen we, aan de hand van de situaties die zich voordoen, de regels aan je uit. Je kan ook vragen stellen over de theorie met gebruik van je theorieboek.

Indien je toch liever een klassikale theoriecursus wil volgen, dan verwijzen wij je naar de diverse theoriecentra.




 

                                     

                                       

                                     


                             


                                                    

 

 


  

Contactgegevens:

Zusterlaan 80                2611 MP Delft     06-55810719 info@ruudkater.nl

Doe een gratis proefles

en

overtuig jezelf

Contactformulier

 Laatste Nieuws

Bron:

verkeerspro.nl

rijschoolvandaag.nl


Terug naar overzicht

11-11-2015

Nieuwe regels voor rotondes en kruispunten

Bijna de helft van alle ernstige verkeersongelukken gebeurt op een kruispunt, ruim twee derde daarvan gebeurt binnen de bebouwde kom. De overvloed aan verkeersborden, wegmarkeringen, verlichting en zebrapaden leidt in Nederland tot veel ongelukken.

Nederland heeft ruim drieduizend rotondes, die vaak verschillend zijn vormgegeven waardoor automobilisten niet weten waar ze aan toe zijn. Rotondes en kruispunten moeten veel meer op elkaar gaan lijken volgens minister Schultz. Het nationale kennisplatform voor infrastructuur, verkeer, vervoer en openbare ruimte CROW heeft de basiskenmerken op een rij gezet waaraan kruispunten en rotondes moeten voldoen, om verwarring te verminderen.
Nieuwe richtlijnen

"Dankzij deze basiskenmerken herkent de weggebruiker straks beter welke rotonde of kruispunt hij nadert, wat hij hier kan verwachten en welk gedrag er van de weggebruiker wordt verwacht", aldus de bewindsvrouw. "Ik ben blij met dit hulpmiddel voor de wegontwerper en ik verwacht dat het bijdraagt aan een verkeersveiliger Nederland."

Projectmanager John Boenders van CROW hoopt dat alle wegbeheerders zich aan de nieuwe richtlijnen houden. "Het is geen wet, maar het wordt wel een stuk bindender'', aldus Boenders. Minister Schultz verwacht dat de richtlijnen de verkeersveiligheid vergroten en zij neemt vandaag de nieuwe regels voor kruispunten in ontvangst.



Terug naar overzicht